fredag den 12. juli 2013

Sona in Italia

D. 1 Juli stod det på ferie med familien, musikken, kameraet og computeren var pakket og vi smuttede ellers ned gennem Tyskland og Østrig inden vi ramte Italien. Med 35 grader og Garda søen i baghaven kan man vidst ikke klage.












Vi var en tur til Milano for at besøge dom kirken. Her kom vi dog ikke ind, da vi alle havde shorts på. 





Vi skulle en tur til det lokale kloster/kirke. Jeg som den eneste blev stoppet i indgangen og fik at vide at jeg ikke kunne komme ind med shorts på, herefter svarede jeg præsten på engelsk med "Jesus told people, that they are all welcome in the church, it dosen't depends on their cloth, their past and religion" - Det resulterede i at præsten måtte give mig ret og jeg fik lov at komme ind.







"The old man from the older bookstore" 

Mødte den her mand i en gammel, gammel boghandel i Italien. Han læste noget politisk op fra en avis på latin - Han tilbød mig en kop kaffe, hvorefter vi fik en god snak om politik og efterfølgende fik jeg lov at skyde et billede af ham.

"Just a Portrait"
 Et billede af en frugthandlers ven, som gav mig en lille gennemgang af Italiens historie. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar